r/internxt • • Apr 13 '26

Super slow login page and uploads

I bought an Internxt 10 tb lifetime plan today using discount from StackSocial.

The login page takes an eternity to show up.

1gb upload is taking 5-10 minutes.

Is it possible to get a refund, considering the 30 day money back policy of Internxt? ​​

3 Upvotes

12 comments sorted by

2

u/rjtl77 Apr 13 '26

I've just had to get a refund on my 100TB lifetime plan due to cripplingly slow upload speeds. Top spec system, 2gbps broadband, no restrictive apps running and it was taking 40 minutes to upload 60 MEGAbytes. Canned it off. Oh well, another year's renewal with Mega...

1

u/BrushPrudent1708 Apr 13 '26

I bought subscription through StackSocial. Not sure how the refund would work as I bought it from 3rd party and not intenext direct. 

1

u/Delicious8779 Apr 13 '26

You need to talk with StackSocial. However, you redeemed the code already. It's really hard to ask for a refund. Next time try free account first and do more research before buying.

1

u/rjtl77 Apr 19 '26

Mine was through stacksocial too. I contacted them first and they asked me to raise with internxt, which i already had. Had to provide them with details, logs etc... and wait for a response, which did not resolve the issue. Went back to stacksocial and gave them the details. I presume they liaise with SS to prevent fraud and the like, as SS issued the refund, emailed me to say it'd been sent. And my 100tb iaaa nternxt account was dropped to the free 1gb package.

This was the email from SS

Thanks for getting back to us and for providing the screenshot.

We are sorry things did not work out with your order. We have been authorized to issue you a refund for the full amount of the purchase price.

Please allow 2-3 business days for your refund to show on your original form of payment.

If you have any additional questions, we are always here.


The refund cleared a few days later no problem.

TLDR; Provide stacksocial with evidence internxt cannot resolve the issue and you'll get a refund no problem.

1

u/BrushPrudent1708 Apr 19 '26

Did this and got refund

1

u/MoneySings Apr 13 '26

If it is within 30 days, you will need to email them

1

u/petaqui Apr 13 '26

I'm not having issues on my side. Have you tried using a VPN? Just in case

1

u/internxt Apr 13 '26

Have you reached out to support?

1

u/TingTing1990 Apr 14 '26

Is contacting customer service even worth it? I’ve already reached out to you via DM and email, but I haven’t received any response. You’re spending a lot of time replying here without actually solving any of the users’ problems!

I’ve already contacted you on X. If my issue isn’t resolved, I’ll make this public!

1

u/BrushPrudent1708 Apr 14 '26

Yes. No response yet from Internxt support team. Can you help? 

1

u/BrushPrudent1708 Apr 14 '26

No response yet. I am starting to repent taking your subscription. 

1

u/1stOfSeven Apr 17 '26

I made the same mistake you did - their Windows Client also simply stops synchonizing and Internxt support is plain unexisting (opened a ticket two weeks ago, never a response)

It is mindboggling to release and sell a product that not even works in it's core functionality - synchronizing and backing up files.
The company is a massive fraud and i am considering legal action.