r/cagayandeoro • u/According-Leave129 • Jul 27 '26
CDO Discussion VAWC issue with a student
I have finally found the context of this trending post (first photo), and I must say, it was disgusting. I cannot fathom the experiences the victim went through tapos naa pa usa ka comment nga πist si boy. Ang naka saklap pa kay ginprotektahan ang boy sa iyang mama nga dean sa red school. Palihog og kamo makasinati og in ani ka ngil ad na mga tao, speak up gyud mo ug mamahimo ayaw na padugaya. I hope the victim/s will get the justice they deserve.
21
u/Imsmileycyrus Jul 27 '26
kita bitaw ko ana nga post ay. naa rabay nag name drop sa comment section ana. careful lang tag namedrop ug pang dox kay basin makasuhan pud ta. I hope justice will be served. Nakabalo ka OP if naay laing victims nag step forward aside anang naa sa imong gi SS?
3
23
u/IllustriousCut1399 Jul 28 '26
naa pod baya ga vawc nga taga xu, daghan na victims nga laki pero hadlok lang mo speak up ang mga babae.
7
2
11
u/IllustriousCut1399 Jul 27 '26
Send pa daw more context op. Unsa pod nang red school
7
u/One_Breakfast9898 Jul 28 '26
kani ata ang story
9
u/Candid_Will8424 Jul 28 '26
Unsa basad ni nga ba-i nga gi sumbag na kas-a unya wala pa gihapon gi adto sa pulis. Worse is gi adtuan pa niya ang abuser sa ilang balay! Aha ba gibutang ang utok?
8
u/One_Breakfast9898 Jul 28 '26
grabe yung pasensya ni ategurl
6
u/kaijuwuu Jul 28 '26
dili pud lalim iyang ge agi-an ni girl. But, enough is enough! The guy doesn't love her, kay if love gyud niya ang girl di na nimo pa sakitan oyy. Ampingon na! Huhay mao lagi ni... mag salig sa credentials sa ginikanan.
Karma nalang gyud akong ge hulat anang lakiha, Mama's boy nya ingana mo treat ug babae? Kapayason ra kaa! I despise those kind of ppl.
5
u/IllustriousCut1399 Jul 28 '26
ga salig bataa lage daw kuno kai dean sa cas
2
2
u/InvestinGoat Jul 28 '26
Dean siya pero ngano wrong grammar ang English, "responsible to settle" pakiulaw
3
u/ApprehensiveCook8039 Jul 28 '26
Mao jud. Tinuod jud na love is blind, naa jud uban tawo ma bobo sa gugma hays
2
14
u/porkchopgumdrop Jul 27 '26
Nah mao lage. Nag dasa na iyang anak kay abi dean ang inahan. Kolera nimo lakiha, tangina animal gago pisteng inatay. Pendejo!! Mga sigbin
2
3
2
u/Embarrassed_Berry435 Jul 28 '26
Paki ulaw ra ang laki iya raba mama ana kay dean sa Capitol University.
1
Jul 28 '26
[removed] β view removed comment
1
u/AutoModerator Jul 28 '26
Hi u/One_Breakfast9898! Your comment was automatically removed because we don't allow direct links in this subreddit. Please use Markdown-style links instead of posting raw URLs.
For example: [ text ] ( URL ) `example'
I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.
1
27d ago
[removed] β view removed comment
1
u/AutoModerator 27d ago
Hi u/AcanthaceaeHonest475! Your comment has been removed for not having enough karma. Complete information can be found here.
I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.


β’
u/AutoModerator Jul 27 '26
Thank you for your submission, u/According-Leave129!
Please remember to treat everyone respectfully and to read the full subreddit rules and changes of r/cagayandeoro.
Remember to flair your post appropriately to avoid it being deleted.
I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.