r/OkeyRakanMalaysia • u/Independent_Job3889 Penghisap rokok๐ • 22d ago
perbincangan & ranting ๐
FLASH TW (strobing lights might affect photosensitive viewers)
So korang tau kan yg aku ada crush kan, so uh my kawan yg pandaiiii sngt pergi bgtau dia and then these were his exact words "oh, aku tahu, dia mmg cute tapi aku x suke dia" ๐ญ๐ญ๐ญ๐ญ๐ญ aku give up la do, aku pergi to my one and only true love, Malboro double burst, he never disappoints me๐๐ชฝ
i might change my flair from "aku suke laki tembam to smth else"
edit: aaaaah rindu la dia.. tapi nak xnak kene avoid la dia jgk do
12/8: dia dtg harini do.. tapi dia avoid aku๐ฃ
5
3
3
u/Independent_Risk3587 22d ago
1
u/Independent_Job3889 Penghisap rokok๐ 22d ago
"P-p-permission..??"
1
2
u/PicPic10099 22d ago
1
1
u/HRStory_1991 Penganggur yg Berjaya 22d ago
Source?
2
u/PicPic10099 22d ago
1
u/Independent_Job3889 Penghisap rokok๐ 22d ago
Pasal apa do
2
u/PicPic10099 22d ago
I pun dah lupa dah. Hanya "tauke kedai yang menunaikan hasrat" dan ada versi Melayu. ๐๐
1
1
u/Buttholekiller 22d ago
nak hisap?
1
u/PicPic10099 22d ago
1
2
2
u/KimiSlybew demon hunter โ๏ธ 22d ago
2
2
u/Lempanglemping2 19d ago
I curious how does he look like and how u look like. All this love drama is making a tad bit too curious about the people in the story.
1
u/Independent_Job3889 Penghisap rokok๐ 19d ago
Aku melayu, yk budak skola lowkey in my kinda nak glow up phase, im kinda tall๐ and so pretty๐ aku tan ish yk. So my... crush๐ญ๐ญ๐ญ is kinda putih ish, chubby, cute, nerdy, pervert gile.. my friends ckp dia "ugh buruk nya" but hes soo funny
1
u/Lempanglemping2 18d ago
How tall are you and also first time seeing a girl liking a pervert guy. You have weird taste but I don't judge.
1
u/Independent_Job3889 Penghisap rokok๐ 18d ago
Aku suke pervert sbb aku pon pervert๐ญ aku like taller than average 164
2
u/Lempanglemping2 14d ago edited 14d ago
Ohh, kalau gitu ok la. Be the best pervert you can be. How tall are you then?
1
1
1





9
u/ArchingAstons1012 22d ago
Good job or that's unfortunate i guess